sâmbătă, august 13, 2005

comunistii de ieri formatorii de azi

Foarte buna ideea de a scotoci prin arhive si a spune lucrurilor pe nume --- mare parte din cei ce se joaca cu mintea oamenilor ce inca mai cred tot ce se spune prin media au un background ce nu le permite sa gandeasca altfel decat comunist.

Urmatorul pas ar trebui sa fie publicarea trecutului politicienilor, mai ales al celor din Parlament -- eu am avut curiozitatea acum cativa ani sa ma uit pe CVurile catorva si m-am luat cu mainile de cap.

link

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Este fascinant cum presa românească descoperă din când în când America. Există câteva materiale care par periodic în presă - şi efectiv nu le înţeleg rostul, altul decât acela de a mai trage un şut în fund concurenţei... Chiar aşa, faptul că Tatulici realiza documentare în TV-ul lui ceauşescu e o ştire? Că Ion Cristoiu scria la Opinia Studenţească? Că Horică o freca pe la Scânteia Tineretului?
În orice perioadă de tranziţie predomină confuzia valorilor. În timp lucrurile se aşează.
Apropo de asta, ai observat că de la o vreme s-a mai rărit cu jiji, meme,mitică & comp. pe la televizor? Şi 2, ştirea verii pentru mine a fost o declaraţie a Minodorei (fostă "La Maxim") care a spus că "Pe vremuri aveam 3 spectacole pe seară la mare, acum, abia dacă mai avem 3 pe săptămână", care confirmă amurgul manelelor.

PS Observ că rămâi în continuare legat de EvZ. Se aude că acolo va veni şef Christian Mititelu, cel care a reuşit să strice imaginea BBC în România de dragul lui Adi, fost Premierul Minune. Este fascinant ce s-a întâmplat la EvZ, cum din cel mai bun ziar din România s-a ajuns la o fiţuică penibilă, intrată pe tobogan... Cred că în 6-7 luni va ajunge la categoria etc. a presei româneşti.

8/15/2005 06:03:00 p.m.  
Blogger Dragos Novac said...

Mie mi se pare un lucru bun ca periodic sa fie amintit ca cine isi da cu parerea in primetime are un sistem de referinta ne-capitalist. Nu cred in teoria cu cernutul valorilor (inca) pentru ca de 15 ani in presa avem aceiasi obositi ce isi dau cu parerea despre interesele lor si nu despre ce e in realitate.

Nu sunt legat de nici un ziar, Evz si Cotidianul mi se par cel mai bine scrise din Ro -- atat pentru informatia intrinseca cat si pentru unele comentarii. Din cand in cand mai arunc un ochi in ZF si Capital pentru un brief economic, restul mi se par doar zgomtoase si fara sa spuna nimic. Asta daca nu sunt conduse de interese, cum se intampla de obicei.

E drept ca nici nu mai am timp si rabdare sa dau credit altora, informatia de care am nevoie eu mi-o iau de pe alte canale, mult mai rapid si mai corect, si nu am nevoie sa vina de exemplu Ilie Serbanescu sa imi spuna cum isi face BNR politica monetara - ma enervez in loc sa ma distrez. :)

De Mititelu am auzit prea putine, stiu ca parca a fost vehiculat numele lui in scandalul cu TRU si BBC. Sincer, nici nu ma intereseaza subiectul, deocamdata mi se pare ca headlineurile de peste zi sunt acoperite decent de combinatia evz&cotidianul. Cand n-o mai fi --- nu ii mai citesc, e foarte simplu. :)

8/15/2005 06:52:00 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home