luni, martie 14, 2005

romanii sperie Europa

PR prost pentru Romania cu o faza tipica de pe vremea comunistilor. Spania a dat in vigoare legea conform imigrantii isi pot reglementa situatia si pot obtine rezidenta permanenta, iar romanii, ei bine, ca pe vremea comunistilor cand se bagau lapte, carne si oua la aprozar s-au bulucit sa profite. Acuma, ridicolul situatiei este evident si spune foarte multe despre neamul de traista care suntem - dar mandria de a fi romani cu care ne batem in piept unde mai este? E adevarat ca spaniolii ii trateaza la gramada si ca pot fi si cazuri de oameni de buna credinta, insa evenimentul ramane, ideea e facuta, si iar am castigat in imagine.

Pana la urma, romanul de rand cred ca percepe intrarea Romaniei in UE doar ca pe o oportunitate de a merge la munca (sau ciordeala) fara nici un fel de restrictii.

ps. btw, sper ca ati remarcat inventivitatea si persistenta romanilor: cauta puncte izolate, se regrupeaza, etc. Haiduci :)

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Tare:D.Btw in Norvegia te-ai orientat prost la 7-11 pentru ca sunt scumpi.Ai peste tot pakistanezii cu kebab shopurile-mult si ieftin:D.Calitate e de doi bani in ambele locuri.....asta ca mi-am adus aminte de alt thread de-al tau.

4/11/2005 05:11:00 p.m.  
Blogger Dragos Novac said...

Asa este dar la un moment dat mi s-a luat, preferam carnatii aia :D

Iar arabii erau prietenii mei, aveau un magazin in colt si eram clientul lor fidel. :) heh, si ca tot mi-am adus aminte, cateodata mi-e dor si de pizza aia de 22 de coroane.

4/11/2005 10:53:00 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home