duminică, martie 13, 2005

omara si buena vista, pink martini si manu chao

Am fost aseara la concert -- Buena Vista Social Club cu Omara. Foarte misto desi cel de anul trecut cu Ibrahim mi-a placut mai mult - insa am observat din nou acea bucurie de a trai prin muzica specifica celor din Cuba. Plus ca recitalurile individuale de chitara, vioara, pian (amestecaturi de acorduri de chopin cu cha-cha - incredibil mi s-a parut mie) au fost de exceptie. Altfel, lume multa si buna, foarte multe fete frumoase (e ceva bun in Romania pana la urma :)), cica a fost si Tariceanu, desi eu nu l-am vazut. Sponsorii au oferit 7up si ciocolata moca. :)

In alta ordine de idei, anul trecut Pink Martini au scos al doilea lor album - Hang on Little Tomato - care inca poate fi ascultat moka pe net. In martie si aprilie au concerte in Europa si ma batea gandul sa merg, tipii sunt senzationali. Nu ii ratati daca va place genul.

In sfarsit, tot aseara aflata - Manu Chao o sa aiba un concert in Bucuresti pe 19 iunie. Nu trebuie ratat.

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

pina la manu chao nu trebuie ratat concertul Lhasei de Sela de pe 18 aprilie (tot la sala palatului parca).

la omara si la trupa din spatele ei s-au simtit intr-adevar placerea de a canta si danza specifica celor din cuba, dar ibrahim a fost parca mai savuros si a comunicat mai bine cu publicul, fara a forta aceasta comunicare (cum mi s-a parut ca a facut aseara omara).

in sfarsit, ii asteptam, in continuare pe cei de la u2... :)

PS: tariceanu a fost ieri in sala, pot sa confirm pentru ca l-am vazut. si la fel si fetele frumoase... :)

3/13/2005 05:14:00 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home