sâmbătă, martie 05, 2005

"te spun lu' mama"

sau "fratele meu stie carate, sa vezi ce iti face". Cand eram copil si ma bateam sau harjoneam cu cei de seama mea, (si mi-o si mai luam eventual) astea erau niste replici frecvente ce reprezentau practic frustrarea si imposibilitatea apararii. De fapt replica cu carate cred ca a fost si intr-un film romanesc al anilor 90.

Pe scurt cam asta imi sugereaza declaratia lui Iacubov dupa arestare, arestare ce pe mine m-a facut sa fiu mai increzator ca in sfarsit se misca naibii ceva in tara asta. Iacubov era increzator ca nu i se va intampla nimic pentru ca se credea acoperit -- "reusise sa-si faca treburile la RAFO fara sa lase in urma nici o semnatura, nici macar pe contractul de privatizare, astfel ca era catalogat drept intangibil." De altfel era atat de bine acoperit ca l-au ars doar pe o acuzatie de frauda a unui mizilic de 700 de miliarde de lei.

Ei bine, nu e chiar asa se pare - ramane de vazut daca big brother (PSD sau baietii din gasca lui - Hrebenciuc printre altii) care stie carate are si curaj sa se ia la bataie cu matelotul. Un lucru e sigur, in presa o sa apara multe mizerii, si nu numai la adresa lui Basescu, ci si a magistratilor sau cei implicati pentru solutionarea corecta. Din cate stiu eu insa, magistratii sunt in pozitia: "nu putem sa facem nimic, astia sunt cu ochii pe noi", care e de fapt un proxy pentru a fi independenti/corecti, dar e mai bine decat nimic, nu?