sâmbătă, iulie 09, 2005

la rece

Aseara a fost singurul moment cand am avut timp sa ma informez mai mult ca sa imi fac o idee despre ce se intampla, a fost o saptamana grea pentru mine.

In continuare cred ca a fost un impuls de moment, insa nu fara stirea lui Basescu. Probabil ca imediat dupa episodul CC, Tari l-a sunat pe Basescu si l-a intrebat ce e de facut, iar Base a luat decizia rapid, cum ii sta bine oricarui lider. Apropo de verticalitatea de care il acuzam pe Tariceanu, aseara Nistorescu zicea ca e clar ca e o reactie de glanda si nu de plan premeditat si bine pus la punct. Insa reactia a fost relativ controlata. :) Mi-e cert insa ca, daca joi Tariceanu isi va da demisia cu intreg cabinetul, va crea un precedent important pentru istorie.

In rest, pare complicat, e o lupta de orgolii mici si mize mari si am ajuns sa dau skip la subiect pe oriunde. Mi se pare insa evident ca este o lupta fantastica intre comunisti si cei care vor sa schimbe ceva, iar primii se agata de orice capat de pod. De altfel, un client englez cu care am lucrat ultimele 4 zile in Romania imi zicea exact acelasi lucru, asemanandu-ne cu UK din anii 70. Un argument lung si destul de controversat de altfel. :)