duminică, februarie 27, 2005

Lupta pentru primaria de la Bucuresti

Daca e sa ne luam dupa un sondaj facut de Insomar si comandat de Realitatea TV se pare ca "Marean un primar ioropean" este la vreo 6 procente in spatele lui Videanu pentru candidatura la primaria Bucurestilor. Acuma, pe de o parte eu nu prea mai am incredere in sondajele de opinie facute publice pe canalele media. Pe de alta parte, mai atent uitandu-ma, 6% mi se pare un procent strans si relativ usor recuperabil - nu imi inchipuiam ca e atat de strans totusi. Culmea, cica (cea mai mare parte) tinerii intre 25 si 34 nu prea il prefera pe Videanu.

Hmm, sincer eu de Videanu nu prea am auzit pana in campania electorala din toamna. E cam ca atunci cand Ciorbea a fost propus premier - primul meu gand a fost wtf is that? L-am vazut o singura data prestand la teve si nu mi s-a parut un tip bright, desi parea ca stie despre ce vorbeste. Era fata in fata cu Tanasescu, ministrul de atunci al finantelor, si desi Videanu avea argumente mai bune nu mi s-a parut foarte concludent in a si le expune si a fi persuasiv suficient pentru a castiga incredere. E o parere personala, stiu, dar in ciuda acesteia nu pot sa nu il votez. De ce - e un vot anti-Marean evident. Cred ca M este cea mai proasta optiune pentru Primaria Bucurestiului de cand imi aduc eu aminte (adica din 89 incoace) Mai proasta decat Lis. Si poate nu pare foarte evident dar cea mai mare teama este cresterea criminalitatii in Bucuresti daca vine sus-numitul la primarie. Pentnru ca individul e mana in mana cu clanurile de tzigani din ferentari si aia nu au nevoie de multe sa si-o ia in cap. Exact ca si Marean. De acord, once in a while e distractiv sa il vedem public cum stalceste limba romana si vorbeste smechereste cu baietzii dar Primaria e un lucru serios totusi.

Cred ca inca e nasol ca trebuie sa votam impotriva -- imi aduc aminte de toamna si de discutiile cu Herr Lektor si cu El Troniu pro si contra Basescu precum si pro si contra exercitarea votului. Insa asta e contextul, deocamdata vrem-nu-vrem trebuie sa alegem raul cel mai mic. Daca ne pasa catusi de putin de ce se intampla prin spatiul mioritic, bineinteles. Avantajul la primarie, spre deosebire de parlamentare, e insa ca e vot uninominal. Problema e sa ii convingem pe cei capabili ca merita sa candideze si sa faca treaba. Ar fi locuri de unde sa apara dar trebuie sa asteptam tura urmatoare - nu inseamna insa ca trebuie sa stam in piua pana atunci. :) Tot asa cum nu inseamna ca daca iese Videanu nu o sa faca treaba buna. Sa ii dam o sansa, ca si lui Base.

1 Comments:

Blogger Dragos Novac said...

haha, poate nu crezi dar vanghelis a fost singurul care a avut c**** cand a fost pusa intrebarea "cine vrea sa candideze?". Din toata organizatia plina de "oameni de calitate" a PSD Bucuresti.

Motivul e simplu -- le e frica sa nu piarda, iar lui Marean, in incostienta lui, i se cam rupe in cazul asta, miza insa e prea mare sa nu incerce marea cu degetul. :)

2/27/2005 10:46:00 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home