miercuri, martie 23, 2005

La tot cartierul

Via Chop si Deea aflu despre campania de m..aggi la tot cartierul. Este o reactie fireasca care a pornit viral de la campania oficiala a firmei din spatele brendului respectiv. De ce e reactia fireasca? O data pentru ca iti sfideaza inteligenta - pui un sticker cu maggi in geamul de la casa si intri in vizorul reprezentantior companiei care s-ar putea sa vina sa iti dea bani pentru asta. Paradoxal a doua e pentru ca majoritatea romanilor a pus botul si toate geamurile din Bucuresti sunt pline de asa ceva.

Anti-campania asta, desi virala, are putin sanse de impact si educatie cred. In primul rand pentru ca este agresiva - iar muia, oricat de bine suna si potrivita ar fi, este BTL rau de tot. In al doilea rand pentru ca este initiata de oameni din afara targetului maggi, iar potentialii convertiti o sa inteleaga asta ca pe o manifestare suburbana, de cartier. Si daca mai dai si de unul sa o puna in ziar ca aici...

Anyways, despre campanii de antibrend si modalitati de schimbare a canalelor si transmitere a mesajului de brend in schimbul asta de replici cu Chop - daca aveti o parere throw more wood on the fire. :)

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Acum cei de la Knorr ar trebui sa invervina cu o campanie de genul: daca ai geamuri supercurate vine Knorrul peste tine sa-ti dea 2000 de Euro.

David

3/23/2005 03:26:00 p.m.  
Anonymous Anonim said...

eu cred ca acum lucreza la urmatoarea knorbitza de prost gust si-s convisi ca o sa-i dea la cap lui maggi cu mica inventie.

chop

3/23/2005 04:08:00 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home