mai mult despre Romania ca si brand
si apropo de brenduirea Romaniei, articolele pe tema din Dilema - pe care vi le recomand - insista pe descoperirea a cine suntem noi cu adevarat. Pentru ca brandul, nu-i asa?, este o promisiune a ceea ce esti tu in realitate. Insa increngaturile, magariile si cotonagelile ce se intampla pe aici in viata de zi cu zi nu sunt sigur ca ma fac sa vreau sa le am impachetate frumos si comunicate si mai frumos.
Pe de alta parte, eu cred ca totul pleaca de la publicul tinta precum si de la obiectivul (de preferinta cuantificabil) unei astfel de campanii. Cum spuneam acum cateva saptamani, preferinta mea se indreapta catre oamenii tineri interesati sa descopere ceva cool, nu doar Brancusi, manastiri sau alte valori traditionale. De altfel asta a fost reactia de acum 2 zile a unui francez cu care am luat masa si care a zis ceva de genul: "I love Bucharest, it's a cool place to be"
Pe de alta parte, eu cred ca totul pleaca de la publicul tinta precum si de la obiectivul (de preferinta cuantificabil) unei astfel de campanii. Cum spuneam acum cateva saptamani, preferinta mea se indreapta catre oamenii tineri interesati sa descopere ceva cool, nu doar Brancusi, manastiri sau alte valori traditionale. De altfel asta a fost reactia de acum 2 zile a unui francez cu care am luat masa si care a zis ceva de genul: "I love Bucharest, it's a cool place to be"
0 Comments:
Trimiteți un comentariu
<< Home