joi, aprilie 14, 2005

super bizi

m-am implicat in niste chestii misto in ultima vreme, sper ca in curand sa se vada niste roade insa. Din pacate nu prea mai am timp de una-alta, dar rapido-rapido am pus deoparte niste treburi cul de aprofundat pentru mai tarziu:

finladezu' asta care isi face doctoratu' in lancaster si care scrie despre niste chestii in care de mult vreau sa imi bag nasu' la nivel mai avansat. (tipu' a lucrat si la nokia, o companie ce are respectu' meu printre altele si pentru designul industrial care rupe)

tot legat de nokia, via Ross - daca va intereseaza cu ce se mai intampla prin mobile space -- o pagina catre o prezentare a 2 tipi de acolo la stanford despre "people, computers and design". N-am apucat sa ma uit pe ea, da' subiectu' ma intereseaza.

finally, cineva m-a sfatuit sa recitesc crossing the chasm a lu' geoffrey moore - ei bine, tocmai am gasit ca are un podcast la IT Conversations -- daca sunteti interesati, anul trecut am linkuit la argumente un videocast al lui despre software industry.

later