marți, aprilie 12, 2005

iar despre brendingu' romaniei si altele

aflata azi la soft21 - cica presedentia Romaniei lucreaza la un proiect de brending national cu consultanti internationali - cel ce mi-a zis a fost cam confuz daca era vorba de chiar wally ollins sau cineva de calibrul lui, dar e de bine oricum.

Tot acolo am aflat de infiintarea Scolii Normale Nationale (wow, pe sait scrie ca e de prin 2001) pentru "supercreiere"(urasc expresia asta ca si superdotati, etc) si despre faptul ca Guvernu' a mai pus-o de o strategie nationala de export, ca parca de strategii ducem lipsa la nivel national. Oricum, impresia mea a fost ca sunt cateva lucruri pe tzeava si care sunt in curs de cristalizare in curand. Inclusiv in cazul oamenilor de decizie de prin ministere si care ar trebui sa se ocupe de proiectele publice legate de software.

2 Comments:

Blogger Dragos Novac said...

da, Normala. Numele nu imi spune nimic - stiu un Manda (Horia) insa in afara contextului de software.

4/13/2005 10:49:00 a.m.  
Blogger Dragos Novac said...

eu ma refeream la tipul de aici.

4/13/2005 11:34:00 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home