miercuri, mai 11, 2005

ziaru' Averea

Baietii au dat drumul la treaba -- prima impresie e pozitiva datorita imaginii online, care imi place. Mai mult, cred ca sunt singurii, din ce stiu eu, care au pus la "about section" cine sunt oamenii din spatele randurilor, si nu doar numele ci si un scurt profil. Gluma cu "aceasta pagina este in mod intentionat goala" de la redactia internet nu am prins-o.

Inca o treaba remarcabila, avand in vedere pseudo-jurnalistica de la noi, oamenii au pus un fel de mission statement "vrem sa cream un nou curent de opinie" - cine i-a invatat, i-a invatat foarte bine :)

Asta la plus. La minus - nu e nici un titlu care sa imi atraga atentia si sa ma faca sa vreau il citesc.

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

si inca trei minusuri ash spune (fara sa fiu carcotash pt ca si mie imi place site-ul, desi ramane sa dovedeasca):
- nu au sectiune IT&C
- presupusul forum e mai degraba o lista a comentariilor la articole
- si bineintele no RSS :)

5/11/2005 12:31:00 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Şi e finanţat de domnul "Porţile de Fier", aka Buzăianu, aşa că iată unde sunt o parte din bani :). Iar ca manager este Sorin Roşca Stănescu, asta apropo de profesionalism. Ca să nu mai vorbim de Budeanu de la Ciao şi Star...

nu prevăd un viitor acestui ziar, deşi are câteva semnături care îmi plac de pe vremea când lucrau la ZF sau Evenimentul Zileui din vremurile bune.

5/11/2005 09:21:00 p.m.  
Blogger Dragos Novac said...

...sau (Vlad parca) de la Dilema...asa e, si eu sunt foarte sceptic, mai ales avandu-l pe SRS in minte. In rest, nu poti sa sari la concluzii pana nu vezi the real thing in a timeframe...care va mai fi sa fie un pic.

cert e faptul ca io nu sunt atras de nici un fel de info de acolo...si ei targeteaza oameni above average cred....o sa vedem, io zic ca sunt slabi..

5/12/2005 01:33:00 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home