vineri, iunie 24, 2005

...si urmarea...

...care e cam naspa pentru evz. Pacat, cei de la Evz si-o iau pe mana lor, o sa fie o lectie destul de usturatoare. E un moment destul de important insa pentru industria media romaneasca ce o sa conduca probabil la mai multa responsabilitate. Io oricum sunt sigur ca cei de la evz o sa isi revina, pentru ca sunt tineri. Hienele o sa ii cam muste de fund, dar asta e pretul

Apropo de asta, in Danemarca, la o bere cu un prieten danez ii povesteam cam care e treaba cu presa romaneasca si el mi-a replicat ca asta e un mare avantaj in DK: presa e independenta.

[link]

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Eram fan Evenimentul din vremea bună, cu Nistorescu la timonă. Am mai rămas şi sub Turturică. După plecarea acestuia am renunţat să-l mai cumpăr şi evoluţia lui mi-a dat dreptate. Trebuie să recunosc, însă, noua formulă grafică arată bine. Dar ziarul a ajuns o mizerie.
Dacă am fi trăit într-o altă ţară, aş fi fost sigur că nu şi-ar mai reveni vreodată. Aşa însă...

6/27/2005 09:55:00 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home