miercuri, martie 23, 2005

fotbal Romania Olanda

Zilele trecute am zis cu niste prieteni ca mergem la meciul Romania - Olanda. Prima intrebare: cand este? Am bajbait vreo 10 minute pe internet - situl FRF a fost primul instinct - n-am gasit nimic. In fine, aflam ca e in Giulesti sambata seara. A doua intrebare: cum luam bilete? Tot la saitul ferefe - nema indicatii. Btw, saitul nu are nici o informatie despre meci sau programul nationalei, ca nu e al nationalei lor, e al nationalei noastre. Boon, tot gugal a fost scaparea - am gasit saitul asta si am zis wow, chiar se poate? Ne-am linistit repede, nu se poate online nimic. Nici macar cu un telefon.

Unii din noi - insistenti - "bai, mergem, vreau sa ii vad pe olandezi". Okay, hai la casa de bilete. Fost unul din noi in Giulesti, constatat ca era omor, ca se dadeau doar 3 de caciula si ca locul era intsesat de spagari - viitorii Becali probabil.

Ca follow up luati articolul asta si asta.