sâmbătă, martie 26, 2005

shaorma in Bucuresti

Am iesit la o bere scurta in seara asta avand in vedere ca maine (sau azi adica) imi incep ziua de la 7:30 am. Din vorba in vorba, fiindu-ne foame, am inceput sa vorbim despre unde sa mancam inainte de nani si s-a ajuns la discutia despre cea mai buna shaorma din Bucuresti. Cand ai cateva beri la bord si vine foamea aia este stiut ca ca junk foodul este cea mai buna modalitate to get the modjo going - in Cehia stiam un arab care facea cel mai bun kebab din Praga la 3 dimineata, in Norvegia eram client fidel al 7 eleven la ora 2 dimineata (singurul deschis la ora aia), in Toronto baietii cu rulote care vindeau Polish sausages erau cei mai cautati dupa 3am (daca nu mergeam in cartierul chinezesc), iar in Bucuresti shaorma era/este de baza.

De cand m-am intors insa in tara (un an jumate) nu prea am mai servit shaorma in particular sau junk food in general pentru ca a inceput sa ma preocupe ce bag in mine, desi once in a while nothing can stop that crave. Anyways, long story short, top 3-ul meu cu shaorma in Bucuresti, la orice ora din zi sau din noapte (avantaj competitiv fata de orice loc din lume in care am trait - gasesti deschis la ORICE ora) este: Dristor, Cosbuc si Militari - ultimul este locul in care merg de cand eram student chiar daca locuiesc in capatul celalalt al orasului, am ajuns sa il cunosc pe patron, etc, etc.

Ei bine in seara asta am aflat ca de fapt au inflorit afacerile cu shaormarii in Bucuresti, pe langa cele 3 mentionate (care au ceva notorietate - la cea de la Dristor acum 15 minute - 1am - era o coada de vreo 12 persoane si coada de taxiuri asteptandu-si clientii --- puterea brandului? :D) mi-au fost mentionate inca vreo 4 care cica sunt la fel de bune. De altfel, cel mai mare misto al prietenilor mei cand vreunul ramane fara bani e "deschide-ti shaormarie" :)

Cred ca succesul ecuatiei este o combinatie ce tine pe de o parte de tendinta de betivaneala a bucuresteanului si lipsa de alternative de alta mancare rapid - mac sucks (pe partea de cerere) si pe de alta parte deschis nonstop si cantitate mare (pentru roman mult e sinonim cu bun) si relativ gustos (pe partea de oferta). Plus dupa aia poti sa te intorci la distractie, cluburile in Bucuresti de obicei se inchid la 5 sau la ultimul client. Alt avantaj competitiv al Bucurestiului. :)

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Unde e cea din Militari de care zici? :)

Mai e una pe Drumul Taberei, la Orizont.. aici lucreaza un fost angajat de la Dristor, daca esti asa fan sigur il recunosti.. stilul e cam acelasi, insa au si portii mai mici, la preturi rezonabile. La Dristor deja e prea scumpa si e oricum si prea mare.

Si ar mai fi la Cotroceni, la Tac Pac (pe partea dreapta a pietei, pe o straduta).

Oricum cea mai buna din ultima vreme este de departe la Pit Stop, mall Plaza Romania. Au o mancare arabeasca foarte buna, iar lipiile le fac pe loc in cuptorul cu lemne in care coc si alte specialitati. Singurul loc unde am mancat cu carne de vita pana acum, insa mi-a schimbat parerea :)

3/29/2005 11:08:00 p.m.  
Blogger Dragos Novac said...

da, am fost in plaza, e buna. Cea din Cotroceni nu imi placea - acum vreo 5 ani lucram pe acolo, si preferam sa merg pana la razoare, pana sa scoata Basescu chioscurile. :)


Cea din Militari este inspre capat, dupa Gorjului vreo 500-1000 de metri pe stanga cum mergi spre iesirea din Bucuresti.

4/11/2005 05:31:00 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home