marți, mai 17, 2005

si bune si rele

DE regula nu citesc saiturile gen revistapresei, 9am, etc, pentru ca nu imi place copypaste-ul, cred ca sunt in stare sa gandesc si singur, iar atunci cand caut o stire ii prefer pe cei originali si/sau pe cei care o dau primii pe goarna. Insa in ultima vreme nu pot sa nu remarc ceva facut bine si la noi in domeniul asta -- cei de la Hotnews, pe care ii urmaresc mai atent si zilnic de la rebrandare. Good stuff - rapizi, la obiect, super documentati (vezi mepetreiurile) si specifica foarte clar cu link cu tot cand nu e stirea lor. Mie mi se pare profesionist.

Ei bine, revenind la cele rele (care, se pare, au devenit preponderente in blogu' asta in ultima vreme, ceea ce explica si abtinerea mea de la a posta mai multe) in feederul meu am urmatoarea secventa de la hotnews:
- MMStoica a fost suspendat un an
- Cea mai mare frauda din sistemul bancar
- Un roman din trei munceste ilegal

Ei bine care ar trebui sa fie a 4-a stire ca sa avem o secventa logica aici? Da, ati ghicit: "15.000 de minti sclipitoare parasesc anual Romania"

are sens ce zice Ciop ca suntem ca pashoptistii in rezistenta, insa se pare ca viitorul e al dracu' de negru. Mai dau si de indemnul asta, din suflet de altfel.

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Asta cu cea mai mare fraudă din sistemul bancar e prea de tot. De la România liberă aveam pretenţii. Chiar aşa de repede au uitat Bancorex, CreditBank, Dacia Felix, Columna, BTR, BIR...
Ce naiba, de când au ajuns un mizilic de 2700 miliarde (nici măcar 100 de milioane de parai) "cea mai mare fraudă"? Ca să nu mai spun că suma mi se pare exagerată în raport cu posibilităţile reale ale Băncii Româneşti cvasi-inexistentă pe piaţă...

5/18/2005 10:37:00 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home